Livet i allmänhet

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

En ny början

Av Jennie Johnsson - 30 oktober 2012 11:51

Tiden går fort, snart är det dags.

Varje dag går åt till packning och planering inför flytten.

Ikea ska vi till, det är obligatoriskt när man ska flytta ;)

Det känns ändå som vi har det mest men när vi väl är där så kommer det ändå fattas en massa grejer, så är det alltid.

Har för mycket av fel grejer tror jag.

Visst är det jobbigt att flytta men jag känner ändå att det kommer bli bra. Det kommer vara lite jobbigt innan vi får i ordning och så. De mesta utav mina saker är fortfarande nedpackade och reda att lastas in i flyttsläpet. Det är dock resten av grejerna som är de värsta.


Det kommer bli ännu en ny början för mig. Denna gången kommer jag förutom min hund ha min pojkvän vid sidan hela tiden.

Det känns bra, det gör det verkligen.

Det är på riktigt nu, vi ska flytta ihop! På torsdag hämtar Adam nycklarna. På lördag kommer jag dit med en massa grejer.

Det kommer bli kaos! Men det hör till när man ska flytta.


Det kommer bli bra, det känner jag. Jag ska få en sambo, på riktigt! <3


 


  


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Johnsson - 12 januari 2015 13:23

Det känns som att det är något visst med att man ska vara avundsjuk på andras jobb. Ett ständigt "gräset är grönare på andra sidan". Är det inte lönen så är det resetiden, eller arbetstiderna osv. Hallå stanna där! Jag tror att alla har något posivit...

Av Jennie Johnsson - 13 mars 2014 20:34


Det är konstigt det. Har man jobb vill man ha mer jobb. Har man ett boende vill man ha större. Har man för mycket fritid vill man ha mer fritid. Har man barn vill man ha mer barn. Och så vidare. Ibland undrar jag hur jag tänker egentligen, kan jag ...

Av Jennie Johnsson - 13 februari 2014 11:42

Ja nästan i alla fall. Jag brinner för hundträning, egentligen. Men nu har det varit en rejäl svacka. Dels för snön och dels för andra saker bl.a. Motivationen från min sida. Rulle klarar inte av att göra allt som han har gjort, jag måste tänka p...

Av Jennie Johnsson - 19 januari 2014 20:32

Det där med att veta vad man ska bli när man blir stor. Det är inget man säkert vet när man är 15-16 år och ska välja till gymnasiet. Då väljer man istället en bred linje, exempelvis samhäll. Sen då? Har man tur får man något slags jobb. Efter ett kä...

Av Jennie Johnsson - 23 november 2013 21:35

Igår gick jag och lade mig mätt, tränad, tagit mig igenom diskbärget och pluggat, allt på samma kväll ;) En fredagkväll var det ja ;) Idag skulle vi försöka sova länge, vaknade klockan åtta och sen fick jag tvinga mig själv att inte gå upp direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards