Livet i allmänhet

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Jennie Johnsson - 29 oktober 2012 12:02

Jag tycker om att jobba, det gör jag, egentligen.

Jag tycker om att ha något att göra. Jag är inte en sån som klarar av att vara stilla speciellt länge.

Men av någon anledning har jag svårt för att jobba kväll, jag gillar det inte. Egentligen vet jag inte riktigt varför.

Där jag jobbar nu så jobbar man bara mån-tors när man jobbar kväll så då är man ju ledig hela fredagen plus att man får OB. Men ändå, jag gillar det inte.

Nu är det måndag och jag har fyra kvällar framför mig. Kommer att klara av dem denna gången också.

På lördag går ju första flyttlastet, det borde vara lätt som en plätt detta.

Jag måste verkligen sluta klaga känner jag, men hur?

I somras när jag jobbade kväll började jag inte förrän fyra, nu börjar jag halv två. Det är stor skillnad.

Tre jobbveckor kvar, sen flyttar jag. Längtar.

Om en timme börjar jag jobba.

Om jag fokuserar på flytten kanske det går bättre?

Ovido - Quiz & Flashcards