Livet i allmänhet

Alla inlägg under maj 2010

Av Jennie Johnsson - 15 maj 2010 17:39

Nu var det verkligen lääängen sedan jag skrev något här. Men jag lovar det händer saker hela tiden!


Jag har försökt på rapport apellen med Rulle. Det gick väl inte så värst bra. Men vi ska försöka träna på.

Snar är det sommarlov och då hoppas jag att det blir massor av hund träning! Tyvärr blir det inget Kosta läger för mig, har fått sommarjobb! Men det är väldigt positvit! Även fast jag väldigt gärna skulle vilja åkt på läger.

Jag har fixat både sommarjobb och praktik. Praktiken blir på Hinnareds hundpensionat! Hoppas på att det blir bra :)

Känns som jag kommer ha mycket att göra under sommaren, men det ska bli kul :)


Min plutt är fortfarande galen men vi gör så gott vi kan ;P

Ovido - Quiz & Flashcards