Livet i allmänhet

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Jennie Johnsson - 7 oktober 2012 20:55

Har haft en relativt lugn helg.

Lördagen spenderades med hundar, en tollare och en BC.

Vi såg på film, gick långpromenad, såg på mer film och tog det lugnt.

BCn tyckte det var lite tråkigt i början men sen kom han på att jag kunde ju faktiskt klappa honom.

Så vi hade det ganska bra faktiskt.


Idag så har vi spenderat ett antal timmar i skogen. En tollare och en schäfer fick va statister till den Svenska mästaren i rapportskogen.

Uppbindningen och framföringen sitter iaf för tollaren ;)

Rulle är fortfarande sjukskriven. Iaf från att springa lös och annat som kan bidra till att han river upp sitt sår. Han har ett sår på tassen och äter en massa mediciner för det.

Är rädd att jag ska tappa motivationen medans han är sjukskriven. Vill ju träna och tävla! Vill, vill! Men jobbar ju också så har ju ändå inte all tid i världen.


I veckan ska jag söka jobb, träna mig själv och hunden så mycket som han kan/får.

Till helgen ska jag åka till Göteborg och träffa min kära Särbo <3 Ska bli mycket roligt!


Ju längre tid det går desto mer tänker jag på mina fina vänner.

I veckan kommer jag speciellt tänka på en person som har det svårt nu. Ta hand om er finafina Maria <3

Jag har många fina vänner, som tyvärr bor långt bort just nu.


Pojken min lyckades iaf få en stor fisk efter att han åkt X antal mil extra bara för att få några timmar med mig <3


Nu blir det att kvällskissa hunden, klockan står på 04.20 Hard, work, work!

Ovido - Quiz & Flashcards