Livet i allmänhet

Alla inlägg under september 2013

Av Jennie Johnsson - 5 september 2013 12:12

Motivationen ändras hela tiden.

Gymmotivation är på noll. Har inte varit där på hela veckan och sist jag var där kändes det inte ens kul.

Motivationen brukar komma igång när jag väl tar mig dit och ser andra eller läser om andra som gymmar. Men inget, det är nog under noll just nu. Så jag får väl hoppas på att den kommer tillbaka snart.

Börjar komma igång med plugget, tror jag har lite koll på vad som ska göras och när. Det känns bra. 

Rulle och jag har börjar på rallylydnadskursen, första gången var i måndags. Vi får väl testa och se hur det känns men första gången var ganska basic. Vi har ju redan lydnaden så dem delarna kunde vi ju. Rulle tyckte det var skoj iaf och när alla andra behövde ta en paus och vila var Rulle som piggast ;) Undrade om jag fått med mig en evighetsmaskin ;) haha


Man kan väl inte vara motiverad på allt hela tiden? Det räcker ju inte tiden till ändå. Får ta det som de kommer helt enkelt. 

Tänkte ta en lite längre lunchpromenad (efter att jag tvättat klart) och pluggpaus så kanske jag hittar på nåt skoj med Rull i eftermiddag. Det är han värd. Världens bästa pluggkompis är han, ligger och sover bredvid mig så länge som det behövs. Det går ingen nöd på den hunden ;) 


Fortsätta plugga ett tag till var de ja! 

Ovido - Quiz & Flashcards