Livet i allmänhet

Alla inlägg under februari 2013

Av Jennie Johnsson - 24 februari 2013 19:35

Helgen i bild :) haft en ute helg, pappa har varit på besök.
Söndagen spenderades på isen.
Lördagen spenderades på apellplanen. Bra träningspass!
Hunden kommer vara trött flera dagar nu ;)

Av Jennie Johnsson - 4 februari 2013 13:43

Lite blandade bilder :) Har varit i Idre och traffat saknade vänner och därifrån kommer de flesta bilder :) Jag och Rulle har varit på semester ;?
Jobbade hela förra veckan och nu i helgen hade jag Lois (barndomsvän) på besök :) Jätte trevligt!
Idag har jag ledig dag. Sov ut i morse och så har jag städat på förmiddagen. Tränade lite hund på lunch promenaden och snart ska jag till stan och göra lite ärenden. Ikväll ska jag klippa mig, skönt!
Har tänkt en del på hundträning och träning av mig själv. Tycker båda är jätte viktigt. Min egen träning borde inte vara så svår att fixa men efter att jag varit bortrest och haft känslan att jag är påväg att bli sjuk har jag inte tränat på över två veckor. Vilket känns som en evighet! Rulles träning har jag ständigt dåkigt samvete över. Ibland försöker jag tänka att det inte gör något så länge han mår bra. Men så kommer jag på att jag brinner ju faktiskt för hundträning och älskar det! Men ändå blir det alldeles för sällan. Det är inte speciellt kul att träna själv hela tiden och har jätte svårt att planera in träning med någon annan pga mitt jobb. Hoppas jag hittar någon lösning snart! Får ta det steg för steg.

Ovido - Quiz & Flashcards