Livet i allmänhet

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jennie Johnsson - 7 augusti 2012 15:18

Jag är envis, har jag väl bestämt mig för något så ska det bli så! För det mesta är det små saker och för det mesta handlar det om min eller Rulles träning. Undrar om det är jag som givit envisheten till Rulle eller tvärtom? ;) Tur att båda är envisa och inte bara en utav oss, iaf så länge jag vinner ;)

Träningen med Rulle går inte jätte mycket framåt, vi har fastnat i framförgåendet. Men jag hoppas på att om vi bara fortsätter traggla detta så ska det snart släppa, det brukar vara så. Plus att han har haft en sjukt snyggt framförgående.

Men det ska sitta! Och han ska ha ett nästintill perfekt kryp! Krypet är påväg, lite mer träning bara!


Kort om det! Nu ska hunden få sova och drömma om framförgående medans jag jobbar!

Ovido - Quiz & Flashcards