Livet i allmänhet

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Jennie Johnsson - 26 februari 2011 18:40

Att börja här var nog bland de bästa val jag gjort, de var precis vad jag behövde just nu.

Mitt liv var inte som ja ville att de skulle vara, ja behövde komma bort.

De första halvåret var de bästa, och de som antagligen betydde mest. Jag lärde känna nytt folk, nytt liv och en ny sida av mig själv.

Det hände något nytt och roligt hela tiden. Jag kommer aldrig glömma den tiden. Sedan kom man in i sina vanor, folk flyttade och de blev annorlunda.

Skolan var inte som ja trodde, den var nog inte som någon trodde att den skulle vara. Men det har ändå varit värt att flytta.

Jag har skaffat mig en ny uppfattning av litet och av mig själv. Jag vet mer vad jag vill (även fast det är mycket kvar).

Det var helt enkelt ett bra val.

Jag har träffat många underbara vänner och en underbar pojkvän!

Jag har hittills lärt mig oerhört mycket på att o här uppe och lär mig bara mer.

Jag kommer aldrig glömma tiden i Forshaga, den betyder mycket för mig!


Ovido - Quiz & Flashcards