Livet i allmänhet

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Jennie Johnsson - 20 februari 2011 17:38

Har varit en lugn dag :)

Gick en liten promenad med odjuret när ja vaknade xD

Sen har jag städat lite och försökt plugga xD Sen blev klockan mycket och odjuret ville gå ut igen xD

När vi kom in lagade jag mig lite mat och tittade sedan på "I rymden finns inga känslor" en lite speciell film kan man säga xP


Har kommit på att jag snart måste börja fundera på vad jag ska ha med mig upp till Norrland xD

Det är ju kallt där uppe :O Blir att ta med sig mycket kläder!

Men de ska bli kul att åka dit upp lite, se lite annan miljö :)


Efter det blir de ju tre veckors praktik i Värmland xD Kommer kännas lite konstigt att vara i värmland men inte gå i skolan xP


Så nu har jag bara en vecka kvar innan jag är ledig från skolan i en hel månad :O

Snart är det sommarlov :D


Men oj! Nu måste jag snart väcka odjuret så han får gå ut och kissa xP

Ovido - Quiz & Flashcards