Livet i allmänhet

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Jennie Johnsson - 22 februari 2011 20:27

Igår fick Rulle äntligen vaccineras

Veterinären skulle komma till skolan så det passade ju bra :)

Jag glömde Rulles papper hemma så efter lektionen fick jag skynda mig hem och tillbaka!

Jag hann tillbaka, gott och väl. Veterinären skulle komma vid fem men kom inte förran framåt halv sju. Han hade fastnat i en operation. Men, men han kom tillslut iaf :)


Jag har kommit fram till att jag har ett problem. Jag är beroende, av godis! Innan så kunde ja utan större problem klara mig med att bara äta godis på helgerna. Men får försöka tänka att det är dyrt, då kanske jag inte köper så mycket ;)


Fick reda på mitt matte- och engelskaprov idag. De var väl inte så förvånande resultat egenligen. Men det känns ändå lite surt. Kämpade verkligen för engelskan, kunde allt som jag skulle. Sedan så var de massa andra saker på provet förutom de ca 90 glosorna. Det kunde ju inte jag. Så även om jag kunde de vi fått reda på att vi skulle öva på så fick jag nöja mig med ett G-

Det känns lite surt, men ska väl vara glad att jag fick G iaf.

Kanske ska plugga mindre så jag blir mindre besviken ;)

Life´s hard


Förutom det så har jag känt mig sjuk fram och tillbaka ett tag. Fast jag blir aldrig riktigt sjuk, orkar bara inget. Känns som Rulle inte fått någon riktig promenad på ett tag, men gör så gott jag orkar.

Ska bli väldigt skönt med lite lov :) Och sedan praktik i tre veckor :)

Kul att byta miljö lite och göra nya saker!

Hoppas på att praktiken blir bra!

Men eftersom jag orkar så mycket så blir det nog att sova snart xP


För övrigt så har jag en väldigt underbar pojkvän <3

Du gör min dag <3


  

Skulle inte klara mig utan er <3


Ovido - Quiz & Flashcards