Livet i allmänhet

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Jennie Johnsson - 9 februari 2011 20:35

Vi ska inte prata om hur längesen jag bloggade. Jag kan inte lova att det inte tar lika lång tid tills nästa gång jag bloggar, men ska göra mitt bästa för att de går snabbare ;)


Det är extremt mycket i skolan nu, plugg, plugg och plugg. Men jag får väl egentligen skylla mig själv eftersom jag valde studieförberedande xD

Hunden hinner jag inte träna så mycket, men gör så gott jag kan! Allt känna faktiskt mycket lättare med honom nu. Det är mycket roligare och träna honom och de går framåt!

Jag är nöjd  med träningspassen vi gör och blir inspirerad till att göra mer!

I början av april ska vi tävla igen! Känns jätte kul! Så förhoppningsvis kommer vi äntligen klara av appellen ;) Tredje gången gillt vare ;)


Till helgen blir det att åka hem för att träna lite med honom iaf, han får ju inte sova för mycket ;)


Men annars är det mycket plugg, plugg och plugg.


På lovet ska jag upp till norrland och åka slädhundar :D Ska bli jätte roligt!


  

Mina älsklingar

 

     

<3

Ovido - Quiz & Flashcards