Livet i allmänhet

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Jennie Johnsson - 10 februari 2011 17:07

Nu har jag äntligen helg! som har varit väldigt efterlängtad

Imorgon klockan 9 går förhoppningsvis mitt tåg. Har en känsla av att det kommer vara endel försenat. Det har nämligen snöat en hel del här idag och i natt.

Massa snö :( Jag som ville ha vår snart, så man kan spåra!

Men, men får väl vänta ett tag till på det.


Ikväll blir de packa, städa och bara ta det lugnt. Inget plugg! Ska bara gosa med min hund :) Känner att vi eller iaf jag behöver en sån kväll :)


Hade för övrigt de första matte provet i matte B idag. Det gick väl allt annat än bra kan man nog säga. Men de blir att ta nya tag igen!


Nu hoppas jag bara på att mitt tåg kommer i någorlunda tid i morgon!

Ovido - Quiz & Flashcards