Livet i allmänhet

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Jennie Johnsson - 9 maj 2012 21:58

Tänkte bara kort berätta hur grymt nöjd jag är med träningen idag!

Han gick som en klocka.

Körde bara hitta + markering idag

Då det knappt var någon vind (brukar köra med det) valde jag att ta hjälp av popuper

Det gjorde jag eftersom han har väldigt lätt att spåra och kände att han antagligen skulle gjort det om han inte fått den hjälpen.

Han fick otroligt bra fokus efter det. Har skallmarkering och de gick super bra! Behöver självklart träna lite mer på det, men det är en god bir påväg :)

Allt gick så himla bra idag!

Plus att på sista träningstillfället så kom det några dova skott som han bara sket i, han var helt fokuserad på det han gjorde!

Jobbigt att man blivit peppad på ännu en grej nu ;) Vill göra lite för mycket tror jag och Rulle säger inte nej till något heller, grym är han!

Min lilla plutt <3

Hade jag haft tid skulle jag abslout satsat lite på söket, nu är jag tveksam till att jag har den tid som behövs. Vill som sagt göra ganska mycket med denna hund.


Känner att jag behöver ut i sökskogen lite mer (skogen över huvudtaget) träningsvärken börjat redan komma, pinsamt!


Ovido - Quiz & Flashcards