Livet i allmänhet

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Jennie Johnsson - 22 februari 2012 21:07

Känns som jag bara babblar på bloggen hela tiden. Men det gör inget för mig, skriver ändå bara för min skull typ xD


Just nu håller jag på att räkna ner till lov, inte lång tid kvar! :)

Historiauppsatsen är så gott som klar, ska skriva ut den imon ;) Vi har matte C prov imon, hoppas på det bästa bara om man säger så ;) Efter det har jag typ inget kvar innan lovet, så skönt! Det enda plugget jag tar med mig är Naturkunskapboken, som jag kan läsa i om jag får tid över ;)


På lovet ska jag försöka hinna med en hel del samtidigt som jag ska vila massa! Ska bli så skööönt!


Ja, som sagt babbel babbel babbel. Nu har jag inte så mycket mer att göra så passar på att göra ett kort träningspass tror jag ;) Sen blir det att tagga inför provet imon!

Ovido - Quiz & Flashcards