Livet i allmänhet

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Jennie Johnsson - 17 februari 2012 19:48

Ja, nu är det dags för mig att hoppa upp ur sängen och göra något vettigt!

Har legat i sängen 2,5 dar plus idag (känns som en halv evighet!)som jag varit uppe mycket mer iaf!

Nu är det alltså dags att göra lite saker.

Är inte helt okej ännu så hunden har inte fått gå speciellt långt och börjar bli galen! Han har kommit på att han ska passa på att va busig och olydig när matte är sjuk för då orkar hon inte göra något åt det ;)

Jag hittade honom stående i min säng där han stod å drack oboy ur min mugg. Ja vad ska man göra? Han kan ju inte vara normal xD

Har iaf fixat praktikplats idag! :) Tack vare ett tips från mamma. Så nu har jag en mindre sak att göra iaf :) Sedan har jag skrivt några rader på min uppsats som ska vara klar nästa vecka (ett eget mål som jag och Maria satt upp ;)) Har kommit fram till att jag har nog inte så himla mycket mer att skriva ändå :) Yey!

Snart är det lov! :D Då ska jag träna massa hund! (hoppas han vilat sig i form nu ;) hehe) Fixa med CV, kolla jobb, och shoppa! Usch, kommer inte ha mycket pengar kvar men det är ett måste :(


Det värsta med att vara sjuk är att hunden måste lida. Som tur är så har min fina pojkvän tagit hand om honom tills idag. Annars hade det blivit kämpigt. Det börjar dock märkas på honom att det behövs lite träning ;) hehe Men när jag blir frisk då ska han inte få vila längre! :D


Nu ska jag sätta mig i sängen med varm oboy (utan en hundnos i den) och lite godis :)

Ovido - Quiz & Flashcards