Livet i allmänhet

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Jennie Johnsson - 27 september 2011 18:33

Sitter här och äter godis i brist på annat typ. Känner inte för så mycket annat. Ska väl plugga lite snart kanske, sen borde jag gå ut och busa lite med den lille röde <3 Han är så söt :) Imon ska han spåra förresten! Ska bli himla kul! :) Var ett tag sedan vi gick vanligt bruksspår nu.


Men livet kan antagligen inte alltid gå som man vill, man behöver motgångar för att lyckas. Ibland är det dock lite för mycket motgångar. Vill verkligen hänga med på lektionerna och inte hamna efter, men ibland är det svårt. Vill så himla mycket, måste hinna med att göra så mycket. Jag får inte skaffa mig motgångar för då hinner jag inte med allt jag vill.

Längtar till helgen, typ. Ska plugga en jävla massa! Men slipper gå upp tidigt ;)

På måndag är det dags för min första körlektion på körskola! Är lite pirrig kan jag säga! Men ska bli kul! har inte kört sen skolan började nu så det börjar bli dags! Teorin kämpar jag på med så mycket jag hinner. Känns ändå ganska bra faktiskt.


Hoppas på att de nästkommande dagarna blir bättre än de senaste! Jag försöker iaf!

Jag kämpar på, även fast det känns som allt annat kämpar emot mig, jag kämoar och försöker

Ovido - Quiz & Flashcards