Livet i allmänhet

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Jennie Johnsson - 20 september 2011 21:06

Idag har jag haft en lugn dag, kände att jag behövde det. Om ja egentligen var värd de är en annan sak. Har inte pluggat alls!


Pluggade lite engelska hos Elli först, men höll på och somna där och typ dö av svält xD

Så jag och Adam beställde lite onyttigheter (kebabtallrik) Mums!

Sedan la jag mig i sängen ett litet tag och funderade över om jag skulle gå på boxercise eller inte. Tänkte att jag skulle gå men tog ett träningspass med hunden istället!

Jag var skit slö, men tvingade ut mig! Och oj vilken attityd han fått! Kontaken känns super! Fjärren börjar sitta och inkallning med ställande börjar han förstå sig på! Det känns super :D

Jag börjar bli lite taggad till att tävla (a) Men hinner inte ännu!

Bara för att jag haft en pluggfri dag idag så betyder ju inte det att jag har det lugnt.

Men som sagt lydnaden är riktigt kul att träna nu! :)


För övrig skulle syster kommer söderut till helgen, tyvärr kommer jag nog inte hinna åka dit och träffa henne. Har som sagt endel och göra


Juste! mitt läger är fullt! Nu måste jag bara fixa lite saker ;) Hoppas jag inte glömmer bort det (a) Det är ju bara ca fyra veckor kvar tills det är nu! :O Tiden går fort!

Efter det går jag i skolan i en vecka sen är det höstlov och efter det snart jullov!

Jag skojar inte, tiden kommer gå fort!



Ovido - Quiz & Flashcards