Livet i allmänhet

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Jennie Johnsson - 12 september 2011 09:10

Blir ett litet snabbt inlägg då jag snart ska till skolan. Jag har kommit upp hit alltså och försöker få ihop vardagen igen.

Har väl inte riktigt lyckats än då jag vart sjuk så gott som hela tiden och min hund vart till salu var och varannan dag.

Inte lyckats med så mycket alltså. Ska försöka ändra på det ;)

I helgen har jag hunnit vart i Karlstad två gånger. Blivit fattig och virrat bort mig en gång. I går låg jag inne typ hela dagen för att bli frisk, men tror det fungerade ;)



Idag blir det skola ett tag och sen en kväll i stallet tror jag :) Känner att både jag och min hund behöver det xD

Men nu ska jag åka i väg till skolan så min hund får sova i fred ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards