Livet i allmänhet

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Jennie Johnsson - 24 maj 2011 22:11

Ja då har vi testat på tvåan ;) Gick väl sidär där kan man säga xP

Men jag är nöjd! Jag vet inte exakt varför, men jag är nöjd!

Det började med att han gick upp på platsen, det var väl lite oväntat och surt. Platsen om nåt brukar han klara :P Men, men nån gång ska va den första. Gissar på att det var för att hunden jämte gick upp, som han kanske blev lite osäker. Men han hittade godis iaf, så han var nöjd ;)

Resten visste jag inte var helt hundra, så jag förväntade mig inte allt för mycket.

Friaföljet är ja jätte nöjd med! Har inte varit å petat något på det, utan satsat på kontakten :) Vi fick en åtta på det! Känns jätte bra! :)

Läggande under gång (brukar vara perfekt typ) var ja också jätte nöjd med :) Han satte sig dock upp innan jag sa fot, så det sänkte betyget.

sen gick det nedåt xp

Inkallningen visste jag att han inte kunde så de var inget konstigt xP

Men han var väldigt okoncentrerad mellan momenten. Jag höll nästan på att inte få tillbaka honom till mig, Han gick runt och letade efter godis, har blivit väldigt matfixerad  på sistonde :P Känns som de berodde på att han hittade godis vid platsen. Rutan sprang han snett på, så den gick inte heller.

Eftersom han var okoncentrerad så gick de andra inte heller så bra :P Kändes som han var lite trött, men annars vet jag inte varför han var så okoncentrerad :P

Undra om man kan lära honom stänga av och sätta på näsan? ;)


Är iaf nöjd med min plutt, han gjorde sitt bästa! :)

På fredag ska vi tävla igen xD låter lite galet kanske ;) Jag vet att det inte kommer gå mycket bättre, men känner att det ät bra för oss båda :) Blir de ingen bra tävling, blir det iaf en bra träning. Vi har ju faktiskt inte gjort så många tävlingar än så ;)


Han kändes bra på de sista träningspasset idag iaf ;) Gjorde rutan nästan perfekt ;) Dock var de första passet mest "leta godis" för hans del. Men vi kämpar på! :)


Hejsvejs :)


 

Matgalningen ;)


Ovido - Quiz & Flashcards