Livet i allmänhet

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

De första dagarna

Av Jennie Johnsson - 28 juni 2011 20:00

Då var de två första dagarna avklarade iaf :)

Det går väl bra tycker ja xD En massa valpar har dom iaf! typ 6-7 kullar, har inte riktigt koll än ;) Några utav dem är riktiga huliganer! Inga gulliga tollarvalpar inte ;) xD Hehe Men oj vad sociala de är, iaf vad jag tycker. Först ska de ju äta upp en ;) Men sen vill de gärna komma å mysa och få uppmärksamhet :) Inga tollare här inte ;)

Stan är ganska mysig faktiskt :) Har än inte hunnit mycker mer än sett gå gatan, ska väl ta mer nån annan dag xD

Det är en liten bit in till stan, men när jag ska dit så är det nerför ;) (cyklar) Ganska skönt eftersom ja åker in på morgonen xd Men värre blir ju det när ja ska hem ;) Fast då får ja i för sig motion :)

Motion fick jag igår efter jobbet. Ja tänkte först att ja skulle åka hem en sväng å sen ner till stan å kolla lite xD Men kom på att ja inte behövde de så åkte in till stan direkt. När jag sedan kom till stan upptäckte jag att jag glömt plånboken hemma(!) Så fick åka ändå hem å hämta den och sen snabbt tillbaka (var tvungen att handla mat) Det är väl nån km till stan så de blir en liten bit xD Men det behövs för mig som är så lat xD

Idag har ja varit dutigt, har varit ute och sprungit lite xD


Men nu blir de nog snart duschen å sen sova! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Johnsson - 12 januari 2015 13:23

Det känns som att det är något visst med att man ska vara avundsjuk på andras jobb. Ett ständigt "gräset är grönare på andra sidan". Är det inte lönen så är det resetiden, eller arbetstiderna osv. Hallå stanna där! Jag tror att alla har något posivit...

Av Jennie Johnsson - 13 mars 2014 20:34


Det är konstigt det. Har man jobb vill man ha mer jobb. Har man ett boende vill man ha större. Har man för mycket fritid vill man ha mer fritid. Har man barn vill man ha mer barn. Och så vidare. Ibland undrar jag hur jag tänker egentligen, kan jag ...

Av Jennie Johnsson - 13 februari 2014 11:42

Ja nästan i alla fall. Jag brinner för hundträning, egentligen. Men nu har det varit en rejäl svacka. Dels för snön och dels för andra saker bl.a. Motivationen från min sida. Rulle klarar inte av att göra allt som han har gjort, jag måste tänka p...

Av Jennie Johnsson - 19 januari 2014 20:32

Det där med att veta vad man ska bli när man blir stor. Det är inget man säkert vet när man är 15-16 år och ska välja till gymnasiet. Då väljer man istället en bred linje, exempelvis samhäll. Sen då? Har man tur får man något slags jobb. Efter ett kä...

Av Jennie Johnsson - 23 november 2013 21:35

Igår gick jag och lade mig mätt, tränad, tagit mig igenom diskbärget och pluggat, allt på samma kväll ;) En fredagkväll var det ja ;) Idag skulle vi försöka sova länge, vaknade klockan åtta och sen fick jag tvinga mig själv att inte gå upp direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards