Livet i allmänhet

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Jennie Johnsson - 26 juni 2011 18:08

Sitter i mitt lilla rum nu. Det är faktiskt ganska mysigt. Har en säng, ett skrivbord, garderob och en liten tv :)

Det är ganska ensamt här, har bara sett några på hela dagen.

Men jag har varit inne i stan också, var ju tvungen att handla lite mat xD Jag är riktigt stolt att jag hittade dit aldelles själv. I natt när ja åkte hit pekade chauffören dit stan låg och så var ja inne i en byggaffär och frågade efter den lättaste vägen. Annars klarade jag det själv ;) Lite stolt faktiskt xD Var lite tungt att bära på matvaror i så där en halvtimme. Ja, jag har en liten bit att gå in till stan.

Men imon skulle jag nog få låna en cykel :)

Skulle ringa en på praktiken idag som skulle komma och hämta mig imon, så ja kommer rätt ;) Men har inte fått tag på honom ännu, hoppas ja gör de snart xD Annars vet jag nog vart jag ska iaf xD De löser sig nog.

Det är som sagt lite ensamt här, inte ens en liten plutt! Känns jätte konstigt att han inte är här. Vet ju inte riktigt hur man gör när man inte har någon hund xD

Jag har även vart runt och kollat lite i området, hittade väl inte så jätte mycket, men, men ;)

Kommer nog lära mig det så småningom :) Det är lite läskigt att vara här själv, men ja vänjer väl mig xP

Nästa vecka skulle de tydligen komma en massa folk här, skulle nästan vara fullbokat. Så jag blir tvungen att byta rum då. Men trevligt med lite mer folk :)


Hej så länge! :)

Ovido - Quiz & Flashcards