Livet i allmänhet

Alla inlägg under mars 2011

Av Jennie Johnsson - 12 mars 2011 14:08

Har städat lite, tränat plutt så mycket ja orkade, bakat kladdkaka och nu då?

Har slut på idér och skulle ja komma på något att göra skulle ja säkert inte orka göra de.

Det är en seg dag idag, har ingen lust till något direkt. Borde plugga, men som sagt orkar inte det. De kan faktiskt lika gärna bli måndag för min del, har ändå inget för mig.

Humöret är heller inte på topp, ingen bra dag idag helt enkelt.

Får se om ja kanske orkar se på nån film sen.

Ska ägna dagen åt att försöka komma på något som ja orkar göra. Kan ta ett tag.

Glömde, jag hatar att va tjej ibland 

Hoppas på en bättre dag imon


Min plutt ligger och sover sött iaf <3  

Av Jennie Johnsson - 10 mars 2011 11:42

Massa bilder på snö!


  

Hundspannsturen!

 Hundspannsturen igen

 

Ett slags konstverk i trä 

  Snö   Snö   Utsikt över Tärnaby   Toppen!        Is!  

Lov

Av Jennie Johnsson - 8 mars 2011 14:43

Då var lovet slut. Mitt lov har bestått av resande.

Först till dalstorp, sen till Ume, sen till Tärnaby, sen Ume igen, Dalstorp och sist Värmland! Är skönt att va hemma igen efter allt resande.

Uppe i Tärnaby fick vi testa på att köra hundspann!


  

Det var kul!

 

Men nu har man gått och blivit sjuk :( De är inte ett dugg kul. Hade massa jag skulle göra idag, men orkar knappt gå ut med Rulle. Blir bara korta promenader för hans del.

Hoppas på att jag mår bättre snart, orkar inte va sjuk!


Ska försöka pallra mig ut en liten bit med plutten!





Ovido - Quiz & Flashcards