Livet i allmänhet

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Jennie Johnsson - 16 mars 2011 21:09

Det är såna här dagar som man älskar att ha hund, när allt går som man vill och hunden är hur mysig som helst. Tränade lite grann idag, linförighet och det gick super bra! Han hade full koncentration på mig och det kändes jätte bra :) Just nu känns det jätte bra, det känns som vi ligger bra till innan tävlingen. Men jag är lite orlolig för hoppet, har ju nämligen inget hopp att träna på :P Och sist jag tränade det så var det inte så jätte bra. Så det skulle ju inte vara fel att träna lite på det. Men får lägga ner mer tid på det andra istället! Hoppas dock fortfarande att snön och isen snart smälter ;) Måste komma på något bra sätt att träna spår också xP Det är inte lätt att träna hund när det är snö överallt xD Får helt enkelt hoppas på att Rulle kommer ihåg lite sen innan också ;)

Praktiken går bra :) Dagarna går fort ! Skönt att inte behöva tänka på plugget ett tag. Har dock lite saker som egentligen borde göras snart :P Men det kunde vart värre xP


Men som sagt nu efter si så där tre år så känns de som jag och Rulle börjar komma på samma nivå och träningen börjar gå framåt :) Är fortfarande väldigt nervös inför tävlingen och vet att det kan gå hur som helst men efter idag känns det iaf bra :)

Blir bara nöjdarare och nöjdare med min hund för varje dag som går, han är verkligen helt underbar! :)


  

plutten <3

Godnatt allihopa

Ovido - Quiz & Flashcards