Livet i allmänhet

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Jennie Johnsson - 22 mars 2011 14:15

Då var de tisdag igen! Jag gillar tisdagar :) Iaf nu under praktiken xP Tycker att de alltid skulle vara såhär :) Att nåstan vara ledig en dag i veckan :)

Har tränat idag igen :) hihi Det känns faktiskt bra :) Även om de kanske inte känns perfekt så känns de bra iaf :) Men de går som de går på tävlingen xP Blir ju helt annorlunda när det är tävling. Hoppas på att min nervositet inte förstör för mycket denna gången :P Ska bli spännande å se om han kan spåra fortfarande, då vi inte har någonstans att spåra här uppe :p Men gör tappra försök med asfalt spår, men min hund förtår inte riktigt det där med att man faktiskt kan spåra på asfalt. Jag får helt enkelt bara hoppas xP


Ska försöka hinna med en liten cykeltur i det fina vädret innan jag åker och jobbar :) Det är för övrigt väldigt varmt här idag! :O Var inte riktigt beredd på det när ja gick ut innan idag xP

Kanske blir platsliggning senare ikväll också :P Borde kanske träna på det innan jag ska tävla ;) hehe


 

Mitt allt, min stjärna <3

Ovido - Quiz & Flashcards