Livet i allmänhet

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Jennie Johnsson - 15 mars 2011 15:44

Idag har jag varit duktig (enligt mig iaf ;)) Vaknade hyfsat tidigt xP

Tog en promenad med hunden, åt frukost i lugn och ro, duschade. Sedan fixade jag min cykel lite xP Efter det gick jag till stallet och tränade plutt! Det var en jätte bra känsla idag! :) Allt kanske inte gick perfekt men det gick bra och kändes bra! :) Lärde honom att vända runt på stegen och sedan sätt sig där xP

Skulle träna hopp och apportering. Apporteringen gick hyfsat bra lite slarv bara (som vanligt xP) Men något hopp blev det inte xP Jag försökte gräva fram det ur snön men det var fastfruset! Så nu har jag ett problem! När ska jag hinna träna hopp? Det får helt enkelt bli vår imon så all snö och is försvinner! :)

Sen var jag i skolan en snabbis och skrev ut några papper.


 

Rulle sitter på stegen

   

Rulle sitter på stegen igen


Nyss var jag och plutt ute och cyklde lite :) Känns som både han och jag  behöver skaffa oss en bättre kondition xD

Nu ska jag snart åka till jobbet ett litet tag xP Sen blire med hundträning :)


Ovido - Quiz & Flashcards