Livet i allmänhet

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Jennie Johnsson - 18 mars 2013 11:38

Taggar inför livet, just nu iaf ;)


Hade en trevlig helg med släkten, som gick väldigt fort!

Åkte därifrån på söndagsförmiddagen och träffade sedan Maria över en fika :)

Åt mycket och rörde mig väldigt lite över helgen så det ska jag rätta till idag!

Det blir träning gånger två idag! Först för mig och sedan för hunden. Idag ska vi köra igenom trean! Är taggad för att kunna tävla nu! Speciellt när våren börjar närma sig :) 

Men först ska jag köra slut på mig själv på gymmet, längtar! :)


Har varit anti att göra högskoleprovet då jag hört hur svårt det verkar vara. Men min kusin påminnde mig om att man kan ju faktiskt plugga till det. Så nu blev jag väldigt taggad till att plugga lite ;)

Har sökt några utbildningar för skojs skull. Kan inte göra provet i vår då anmälningstiden gått ut. Så då har jag ju faktiskt tiden att plugga! Om jag nu skulle komma in på en utbildning jag vill gå i höst ändå (som jag inte tror) har jag ju lärt mig en del ändå! 

Så plugga till provet tror jag inte är en dum idé :)


Tagga inför träning och plugg! Ja, lite jobb skulle ju inte skada heller ;) 



Ovido - Quiz & Flashcards