Livet i allmänhet

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Jennie Johnsson - 4 mars 2013 20:45

Det där med att uppdatera har inte varit min grej nu på ett tag. Jag har haft inspiritation och tid men inte samtidigt.
Idag har jag haft ledig dag, iaf från jobbet. Jobbade alla sju dagar förra veckan, dock bara tre heldagar så det blev inte överdrivet mycket ändå. Imon ska jag jobba igen :)
Började dagen med en liten lagom sovmorgon till kl 8 och sedan hade jag bokat möte på banken (vuxen poäng? ) så nu har jag äntligen bytt bank! Efter det hade jag bokat uppföljning på gymmet men hade tid över däremellan. Då gick jag å fikade med mig själv och gick på stan lite. På gymmet fick jag hjälp med mitt träningsprogram och jag blev död om man säger så! Nu kommer träningen bli mycket roligare :)
Sen bytte jag till mig bilen (mot cykeln ;)) så att jag och hunden kunde åka till klubben. Kan säga att hans kamplust är utöver det vanliga nu för tiden ;) förflyttningar i fjärren var riktigt snygga idag! Rutan tar sig tror jag ;)
En bra dag alltså!
Imorgon tar vi nya tag och satsar på jobb! 7-12 + 16-18.30 (y)

Ovido - Quiz & Flashcards