Livet i allmänhet

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Jennie Johnsson - 19 juni 2012 19:08

Känns som jag gjort något vettigt idag iaf ;)

Ska jobba som vikarie inom hemtjänsten i Mariestad i sommar så håller på att lära mig om det nu.


Gick upp kl 6 i morse för att skjutsa min pojkvän till bussen så att han kom till jobbet när jag själv inte skulle vara inne innan kl 13, är jag snäll eller? ;)

Sen tog jag och min Plutt en blåsig morgonpromenad (några timmar senare)

Han med ett litet lydnads pass också.

Åkte in tidigare för att lämna in löne papper så jag får pengar.

Sen var jag på en utbildning om förflyttning 13-17.

När jag kom hem tog jag och plutt en springtur, sprang tills jag blev helt slut (säger inte hur långt). Fortsatte med lite styrka efteråt.

Kommer sova skönt i natt känner jag.


Lite har jag hunnit med idag i alla fall. Imon ska jag gå bredvid första dagen, hoppas jag överlever ;)

Ovido - Quiz & Flashcards