Livet i allmänhet

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Jennie Johnsson - 8 juni 2012 12:56

Ja det har hunnit hända endel sen sist. Jag har tagit studenten och kommit hem till dalstorp igen.

Det har redan gått en vecka sedan studenten nu.

Jag har jobbat sedan i måndags. Ska jobba nästa vecka också. På fredag ska jag dock vara i Mariestad för info där om jobbet. Där ska jag jobba i sex veckor plus intro. Så jag har en del på gång iaf. Än har jag inte dött av tristess ;)

Rulle har varit sjuk den lille plutten :( Har varit dålig i magen ett tag. Och jag har gått och blivit förskyld. Men snart är vi på banan igen och kan sätta igång med all sorts träning!

Ja lite har jag gjort och tiden har gått. Men det känns inte som jag tagit studenten, det känns inte som det är slut.

Skönt på sätt och vis att jag jobbat sedan i måndags, då har jag inte hunnit känna efter på samma sätt. Lika bra det.

Men nu ska jag byta om för att gå och jobba kväll.


Hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards