Livet i allmänhet

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Jennie Johnsson - 16 april 2012 19:56

Japp då har även jag fått lov! :) Det ska som vanligt bestå av hundträning ;)

Har väl egentligen en massa andra saker ja borde göra, får se hur mycket utav det jag gör ;)

Var i Borås idag och hittade en studentklänning :) Nu ska jag bara hitta skor med, kan bli svårt xD


Träningen idag gick bra! :) Rulle är taggad, jag är taggad! Krypet börjar sitta, den lille röde börjar fatta något ;)

Hann till och med köra några sökskick :) Rulle tycker det är kul men det behövs en del träning. Vet inte hur jag ska hinna med allt innan studenten xP

Kommer bara på mer och mer saker jag vill göra med min hund! Även pappas hund har jag kommit på saker jag kan göra med. Men det blir svårt att hinna med allt ;) Men han är ju så grym, så det löser nog sig ;)


Imon ska dagen ägnas åt hundträning och kanske nåt mer ;)

Efter morgonpromenaden, frukost och kanske lite pluggande ska jag tragla lydnad (framförgående och kryp), sen blir det paus på hundtränandet ett tag innan det blir spår och budföring med skott, sen kanske det blir lite mer lydnad!

Sen blir det en springtur innan dagen är slut, tagga dagen imon! Älskar hundträningsdagar ;)


Jag måste varva hundträningen med lite träning av mig själv. Jag och Elli ska nämligen springa vårruset den 10:e maj! :) Skojskoj!


 Den lilla sötnosen ville göra reklam för sin kennel :)







Ovido - Quiz & Flashcards