Livet i allmänhet

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Jennie Johnsson - 21 januari 2012 16:06

Hade planerat att hinna endel me plugget idag, det slutar alltid lika dant

Varje gång jag har tid att plugga och verkligen göra det är motivationen på noll.

Dagen började väl ganska bra, men det tog inte lång tid innan jag inte ens orkade öppna dokumentet igen. Undrar när jag får en sådan motivation igen, att jag bara skriver och skriver. Vill egentligen skriva en massa och bli klar! Men orkar inte.

Idag orkar jag knappt gå ut med hunden. Och när jag väl tog mig ut blåste det iskall snö i ansiktet! Hoppas dagen imon ger mig mer motivation! Är van från förra terminen att jag måste göra något hela tiden för annars hamnar jag efter! Vet egentligen att jag kan ta det ganska lugnt. Vill bara bli klar med uppsatsen, få skrivit ett CV å hitta en praktikplats. Skulle allt det vara klart skulle jag kunna känna mig ganska lugn.

Men det lär dröja, å plus att jag har prov i naturkunskap B på fredag. Plus att jag har en liten känsla av att min hals snart kommer ge med sig för bakterier.

Men jag ska inte klaga! :D Det kunde vart mycket värre!

Hade jag bara haft lite mer energi nu hade jag åkt till Deje och umgåtts med folk. Men jag och Rulle får ha en slö dag istället, fint det med :)


 

You will follow me every step I take

Ovido - Quiz & Flashcards