Livet i allmänhet

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Jennie Johnsson - 18 november 2011 16:36

Jo det blir lite så ibland. Jag pluggar och pluggar. Har i för sig inte pluggat överdrivet mycket denna veckan iaf. När jag menar att jag fått stopp är det inte så att det gått en vecka utan plugg eller så. Nej utan typ nån timme, jag hinner knappt ha längre pausar än så. Det går inte! Det värsta är att jag måste plugga massa i helgen för att min syster kommer nästa helg.

Känns som jag pluggar hela tiden, men ändå för lite. Samtidigt känns det som jag överdriver, att jag inte alls behöver plugga så mycket som jag gör. Men det värsta är att jag överdriver inte. Det finns de som har det värre också.

Kom på idag att jag hade lite tid över som jag kunde ha ägnat till mig hund. Men då när jag hade tid, hade jag ingen ork. Ingen motivation, inget. Tycker synd om min stackars hund. Efter att jag slutat idag satte jag igång och städa, efter det tänkte jag plugga. Det gick inte, jag var helt slut! Lade mig i sängen och sov ett tag, var skönt ;)

Det är helt sjukt! Känner mig så himla osocial, som att jag slösar bort mitt liv. Men måste ju plugga :( Fattar inte att det måste vara så här! Ska verkligen ta och vila upp mig på jullovet, längar så himla mycket just nu!


Väntar på att Tess ska komma nu iaf. Var på bio igår, det var trevligt! Så himla skönt att äntligen få göra något annat! Och shit vad bra filmen var då :D Satt som fastklistrad under hela filmen!

Imon är det öppethur på skolan, har tänkt att gå och kolla ett litet slag :)

Juste, har blivit med en liten japansk spets tills imon :)


Nä, nu måste jag fixa lite på mitt projekt! Hejsvejs!



Ovido - Quiz & Flashcards