Livet i allmänhet

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Jennie Johnsson - 15 november 2011 16:36

Ja, just för stunden så är det faktiskt lite lugnt. Har kännts som jag haft hur mycket att göra nu det senaste, men sedan så gjorde jag biologiprovet i morse och nu blev det bättre. Det blev lugnare helt enkelt. Det har varit mycket å tänka på inför det provet.

Ikväll ska jag ta en lugnt kväll, passa på att gå lite längre med min hund och laga riktig mat :) Å plugga lite körkort, nu när jag hinner ;)

Imon ska jag spåra hela eftermiddagen! Sedan på kvällen är det dragträning :) Rulle kommer nog sova gott imon ;) Skönt å göra något med honom nu också!

På torsdag ska jag, Tess och Elli åka och titta på Breaking Dawn! :D (den första delen av den fjärde filmen) Ska bli skitkul! :) Och så ska jag hämta tillbaka min mobil som vart på lagning :)

På fredag ska jag och Tess nörda andra avenyn :D Haha

På lördag är det öppethus så man kanske tittar in en stund :) Annars blir det nog plugg resten av helgen så att man ligger lite före tills nästa helg. Då kommer nämligen syster hit :) Ska bli kul å träffa henne igen, var ett tag sedan nu ;)


Kom och tänka på vad fort denna terminen gått! Har bara pluggat :O Jag hänger inte med! Har vart hemma en gång på hela terminen och det känns liksom inte som jag hade hunnit med mer. Känns liksom lagom xP Jag har varit i Forshaga och pluggat en jävla massa! Hoppas det ger resultat bara ;) Har jullovet som sikte nu! Ska bli så himla skönt! Ska börja kolla på balklänning och försöka planera lite :)

Ovido - Quiz & Flashcards