Livet i allmänhet

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Jennie Johnsson - 18 februari 2010 10:18

Idag kommer Lois hit och hälsar på! :D Ska bli skit kul! Var längen sedan jag träffade henne nu. Hon ska vara med i skolan imon, får se vad hon tycker om det ;P Sedan ska hon vara här hela helgen :)


men än så länge är det skola. Har haft matte och snart är det svenska som väntar :P Sedan en lång lunch på typ 2,5 tim :) Det gillar vi :) Efter det är de bara idrott kvar och efter det åker ja in till Karlstad och hämtar Lois :)


Förrsesten jag fick MVG på mitt matte prov som vi hade förra veckan :D Är väldigt glad över det :) Trodde inte att det gick så bra :P


Försökte lära min hund lite target igår, men eftersom jag inte kan det där så bra. Så gick det som de gick :P Han klarade i alla fall av att apportera ett lock xP Var väl inte riktigt det som var meningen, men han tyckte det var kul ;P


Puss hej :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards