Livet i allmänhet

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Jennie Johnsson - 14 februari 2010 11:58

Ny blogg!

Sitter och tänker på att man kanske ska ge sig ut i det fina vädret och aktivera hunden lite. Känns som att man ska passa på medans man har ork till det.

Annars är det ju snart lov. Ska bli skönt at komma hem och få slappa lite, men kommer trovligtvis sakna Forshaga väldigt mycket. Kommer ju vara härifrån i tre veckor eftersom man ska ha praktik i två veckor direkt efter lovet.


Har kommit på att jag tycker väldigt mycket om mallen. De är ju hur fina som helst! Någon gång i mitt liv ska jag ha en malle! Vet bara inte när ;)

Samtidigt så har jag blivit sjukt sugen på att tävla med Rulle! Bara det att ja behöver en hel del mer träning innan det kan bli något med det. Men på lovet ska jag vara hjälpförare i rapport igen! Var sjukt längensedan nu!


Men förutom det med att träna hund så måste ja plugga också. Är en hel del som behöver göras nu!


Hej svejs så länge! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards