Livet i allmänhet

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Jennie Johnsson - 24 april 2013 17:33

Det löser sig alltid någon gång på något sätt. Men det löser sig inte utav att man sitter och väntar på att något skall hända. Det gäller att alltid fortsätta kämpa och inte ge upp. Det är inte alltid lätt och i vissa fall vill man ge upp, men det går inte. Det går inte att ge upp livet, spola tillbaka tiden. Tiden innan vuxenlivet, det är försent. Det är bara att gilla läget och fortsätta kämpa. Det blir bättre, det kommer lösa sig på ett eller annat sätt.
Jag vet med mig att jag håller uppe min motivation genom träning, träning i alla former. Men det gäller att jag har lite motivation till det också.
Vissa dagar är långa och jobbiga, men sen kommer de bra stunderna igen. Det är dem man kämpar för.
Jag är otroligt glad att jag har min sambo och den lille röde hunden, de gör så att jag orkar kämpa på <3

Ovido - Quiz & Flashcards