Livet i allmänhet

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Jennie Johnsson - 14 december 2012 15:10

Som sagt att komma från skolan till att börja jobba är av någon anledning en stor omställning.

Jag har kommit på att jag trivs med att ha lite "konstiga" tider. Ibland är jag ledig en vardag ibland på morgonen ibland kvällen och helgen. Ja, som sagt lite olika och då får man se saker på olika sätt typ. Jag gillar det. 

Det som ibland gör mig orolig är att jag inte ska få tillräckligt mycket med jobb. Hade jag varit undersökterska hade allt varit mycket enklare. Men jag vill heller inte utbilda mig till det just nu. Vill inte göra något förhastat. 

Än så länge har jag fått jobb, inte jätte mycket men lite grann iaf. Huvudsaken är att jag får jobba känner jag. Har jag tur så får jag säkert jobba på en annan avdelning också. 

Ja än så länge överlever vi iaf. Alltid nåt. 

Hoppas jag får jobba lite i helgen, vore trevligt. Blir ju ob på det. 


Nä nu ska jag fixa med lite julklappar :) 

Ovido - Quiz & Flashcards