Livet i allmänhet

Alla inlägg den 30 april 2011

Lov

Av Jennie Johnsson - 30 april 2011 18:20

Var tyvärr ett tag sedan jag bloggade nu xP

Skrev ett inlägg för ett litet tag sedan men det försvann :O


Men har iaf haft lov :) Jobbat hela veckan! Pengar behövs ;)

Påsken spenderades i skogen hos Adam :) Tog det lugnt hela påsken och njöt av att vara ledig :)

Har blivit lite hundträning emellan åt :) hehe Känner dock att de kommer gå lite för fort innan det är tävling :O Hoppas att poletten trillar ner innan dess ;) Får träna så mycket ja hinner, kommer antaglien ha en del och göra när jag kommer tillbaka upp :P

Men jag ska göra mitt bästa!


Blev lite rapport träning i Borås idag :) (motivationsspräckor) Plutten sprang fint :)

Behöver motivera upp han mer på lydnaden då han blir seg när det är varmt :P Får komma på nåt bra där xD

Tränade lite skott med "flygande" fågel också, gick skit bra!


Hör av mig nån gång i framtiden ;)

Hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards