Livet i allmänhet

Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Jennie Johnsson - 12 januari 2015 13:23

Det känns som att det är något visst med att man ska vara avundsjuk på andras jobb. Ett ständigt "gräset är grönare på andra sidan". Är det inte lönen så är det resetiden, eller arbetstiderna osv. Hallå stanna där! Jag tror att alla har något posivit med sitt jobb och sina arbetstider. Idag har jag fått mig en sovmorgon och hunnit gå en långpromenad med hunden och än ska jag inte iväg till jobbet :) 

jag gillar att jobba kväll, älskar förmiddagarna som jag har hemma då, hinner med så mycket. 

Sen så älskar jag att få röra mig så mycket som jag får på jobbet. Jobbar i hemtjänsten och tar mig runt med cykel oftast. Det tar Max en kvart för mig till jobbet, helt okej. Dock är det värre dessa snöiga dagarna. Hatar dem! 

Det har varit en hel del nu ett tag. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards